bosliefje

zaterdag 19 november 2011

Mutsjes te koop!

Holy stitch was super vorig weekend!(foto's volgen nog) Ik heb het goed naar mijn zin gehad samen met Neele.
Leuk om eens een paar medebloggers in het echt te ontmoeten. Puur arnika en de Vossenburcht deelden een cel en hadden erg mooie dingen gemaakt (heb ik roversdochter mee verwend en laat ik binnenkort hier zien). En ook sophiesweetvintage ontmoet wat ook erg gezellig was! Daar bovenop heb ik meer dan de helft van de mutsjes verkocht, kortom ; een geslaagd weekend.
Wel is deze huismoeder/juf/zelfstandig ondernemer/ (las ik nou laatst in Opzij echt die vreselijke term "kostendekkenvrouwtje" ahum.... nu best wel een beetje moe. Vandaar dat ik de voorgenomen webwinkel even laat voor wat het is.Ook bestellingen even op een laag pitje. Wel kun je nog via mijn blog de onderstaande mutsjes kopen. de verzendkosten zijn €2,50 Stuur een mailtje naar bosliefje7@hotmail.com als je een van de mutsjes wilt kopen. Meet voor de zekerheid de hoofdomtrek van het kindje. Zoveel kinderen zoveel hoofden.
Hertenmutsje ongeveer 6-12 maanden  €17,50

Regenboogmutsje ongeveer 1-2 jaar  €15,00

Newborn berenmutsje €12,50 verkocht!

Vossenmuts, nog in 2 maten:
ongeveer 1-2 jaar  €17,50
ongeveer 6-12 maanden €17,50

Berenmutsjes
Newborn grijs €10,00 Verkocht!
Newborn creme gemeleerd €10,00






11 opmerkingen:

  1. oh ik vind ze super mooi! Vooral het Hertje, dat is mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee meid, fijn dat je zo goed verkocht hebt (had niet anders verwacht....). Ik wacht wel geduldig hoor, volgend jaar vind ik ze nog steeds leuk. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat het leuk blijft allemaal! Niet dat je met tegen zin alweer zo'n mutsje moet haken. Doe lekker rustig aan ook met je andere 'taken'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waaw !!!!!!
    echt geweldig!!
    ik meen het het is gewoon een super idee om daarop te komen !!! :-)
    x
    MARIE

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn zoooooooo mooi....!! Hopelijk kun je een beetje uitrusten komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat de verkoop zo goed ging! Maar ja, ze zijn dan ook superschattig, dus geen wonder :)
    Was ik nog vergeten te vragen; waar heb jij dan gewoond in de buurt van de blokhuispoort? :) Ik woonde op de Oosterkade, om de hoek dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supertoffe mutsen zeg! Maak je die ook in volwassen maten?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe maak je de oortje,met vriendelijke groet,philippine

    BeantwoordenVerwijderen